hostgator coupons

wtorek, 3 listopada 2009

Wyróżnienie od Olinki:) I moje wyróżnienia dla....:)

Po mrocznych snach, które mnie dziś w nocy nawiedziły nastał o dziwo cudny poranek:) Nie dość, że słońce zagląda w okna to jeszcze dostałam wyróżnienie od Olinki, serdecznie zapraszam do odwiedzenia jej bloga:)



To już trzecie wyróżnienie, które dostałam, ale niestety do tej pory nie miałam zbyt wiele czasu, żeby przekazać swoje wyróżnienia kolejnym osobom, to praca, to wyjazdy, to choroba, dlatego dziś postanowiłam nadrobić tę zaległość i wyróżnić kilka ciekawych i fantastycznych blogów, na tę okazję postanowiłam stworzyć swój własny znaczek wyróżnienia:


 

Dekupażyki Ma.ryski - za stworzenie nowego stylu decoupage i zmieninieu go w istne dzieło sztuki!
Blog Anny Korszewskiej  - do licznych wyróżnień, które ją ostatnio zasypały dorzucę i ja swoje, bo brak aparatu nie wpływa na jakość wykonywanych przez nią prac, w których można się zakochać:)
Urokliwisko Gohy - za świetnego bloga, świetne prace i sympatię:)

Hanjowate Miejsce - za wszechstronność, kreatywność, serdeczność i serce na dłoni:) za chęć niesienia pomocy zawsze, gdy ktoś tego potrzebuje:)
Przygoda Yvette - za niebanalność, oryginalność i różnorodność

Titania's Corner - za szybki rozwój nowego hobby i piękne malowanki na szkle:)
Blog Gobell - za cierpliwość w tworzeniu od początku do końca tak pięknej bizuterii, za poczucie humoru, za ciekawe artykuły na blogu:)

tu-anya-es-art - za różnorodność prac i pięknie prowadzony blog
Kraina Monle - za swoje piękne damy, piękną biżuterię i złote serducho:)
Jednoskrzydla - za cudowności, jakie tworzy:) i ciekawego bloga:)
Retro Drobiazgi - za piękny i stylowy decoupage:)

Gorąco wszystkich zachęcam do obejrzenia powyższych blogów:) Gdzie można znaleźć wiele ciekawych porad, inspiracji i informacji:)


Przy tym wyróżnieniu nie obowiązują żadne zasady:) Hihihi....


8 komentarzy:

anya.es pisze...

Pięknie dziękuję za wyróżnienie :)

Unknown pisze...

Larka normalnie Cię wyściskam za to wyróżnienie i za to co napisałaś :* DZIĘKUJĘ

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Anyu:))) Cała przyjemność po mojej stronie:)

Hania:) Napisałam samą prawdę:)))Jeszcze powinnam dodać za bezinteresowność:)

Titania yng Nghymru pisze...

Dziekuje za wyróżnienie. poczułam sie dostrzeżona i wyróżniona. super je zaprojektowałaś :)

Mirella pisze...

bardzo Ci Lara dziekuję :)) to miód na moja duszę;
ponieważ wyróżnienia ostatnio krążą szybciej niż powstaja moje prace, musiała sie uciec do pewnedo wybiegu, możesz je zobaczyć tutaj - www.retrodrobiazgi-inspiracje.blogspot.com

Unknown pisze...

No to powróciłam z Chin! Dzięki wielgachne za wyróżnienie :) Powoli ogarnę wszystkie maile, sprawy pracowe, forum i coś napiszę na blogu a propos wyróżnienia.
Aleś mnie zastrzeliłam tym "ciekawe artykuły na blogu"... Muszę go poczytać sama kiedyś ;P
A jak nurkowanie w ciepłych wodach?

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Titaniu:))) Robisz cudeńka, więc jak tu nie wyróżnić:)

Konstancja też mam takie odczucie ostatnio a propos wyróżnień:)

Marta, super, że wróciłaś:)Cała i zdrowa:) A nurkowanie hmmm... w hotelowym łóżku z gorączką:(

Goha pisze...

Lara bardzo dziękuję za wyróżnienie :) :)
Jest mi niezmiernie miło i też Ciebie wyściskam tak jak Hanja...:) :) :)