hostgator coupons

poniedziałek, 30 listopada 2009

Konkurs biżuteryjny "Polska złota jesień"

Ostatnio w Krainie Czarów odbył się konkurs biżuteryjny wymyślony przez Mirabelkę pt: "Polska złota jesień" i wyobraźcie sobie, że psim swędem udało mi sie zdobyć III miejsce. Zgłoszonych prac było 10:) Wszystkim którzy głosowali na moje kolczyki, bardzo serdecznie dziękuję:)

Na początku zrobiłam kolczyki przedstawione poniżej, ale potem stwierdziłam, że kolorystycznie nie pasują do jesieni, są tam między innymi bursztynowy nefryt, kwarc cytrynowy:



Postanowiłam trochę inaczej podejść do tematu i przedstawić owoce jesieni, czyli zebrane do wiklinowego koszyka jabłka z sadu:



Kolczyki wykonane z posrebrzanego drucika 0,25, wys. samego koszyczka ok 1cm

Sosersky też brał udział w konkursie, wystawił kolczyki z bransoletką:

 


Miejsce I zdobyła praca EDEI , moim skromnym zdaniem najlepiej oddająca urok jesieni:)




Miejsce II zdobyła praca Mirabelki:


Gratuluję!

2 komentarze:

Brili - biżuteria pisze...

Te koszyczki sa genialne gratuluje pomysłu!!!

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Brili bardzo dziękuję:)