hostgator coupons

wtorek, 1 grudnia 2009

Ogólnoeuropejski zlot decuczarownic oficjalnie zamknięty:)

W ostatni weekend na moich włościach odbył sie Zlot Decuczarownic i nie tylko decu:) 



Odbywały się zajęcia grupowe i indywidualne kursiki:) Była wymianka serwetkowa, papierowa, biżuteryjna, była nauka tworzenia ikon, robienia ornamentów, transferów, biżuterii, był ścisk i harmider, ale też mnóstwo energii i pozytywnych wibracji:))))Była gigantyczna pizza, pyszne sałatki, ciasta:) Nie zabrakło też weny w postaci płynnej:)



Dostałam kilka prezentów, od Gohy zestaw farb, od Art Konstancji koraliki i kamienie do tworzenia biżuterii, od Joanki metalową zakładeczkę do książki.



Tę oto piękną choinkę wraz z zawartością dostałam od Desik czyli Ani Korszewskiej:



A podczas wymianki Mikołajkowej, wylosowałam prezent przygotowany 
przez Hanję, śliczny komplet biżuterii:



Jednym słowem weekend był udany i dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy:) Chciałam podziękować wszystkim uczestniczkom za obecność, pomoc, smakołyki i świetną atmosferę:) 
Decuczarownice jesteście cudowne!!!!

8 komentarzy:

boniusia pisze...

tylko pozazdrościć takiego spotkania, atmosfery i uśmiechniętych twarzyczek....

monle pisze...

Lara jesteś Super Babka :) i dziękuję Ci jeszcze raz za gościnę i sympatyczny weekend pełen wrażeń :*

Unknown pisze...

Fajnie było, nie da się zaprzeczyć! A jakie foty są fajne i wymowne ;)

Aleksandra pisze...

Pewnie, że fajnie było, w końcu same fajne dziouchy były :-)

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Dziewczyny, a ja się ciesze, że Wam się podobało, ja czuję niedosyt lekki i że mało czasu każdej z Was z osobna poświęciłam! Wybaczcie mi to:)

Unknown pisze...

Weekend idealny, może tylko niedosyt że za krótki tak dobrze mi było wśród tylu wspaniałych czarodziejek :)

Anonimowy pisze...

Weekend nadzwyczaj udany :) Pozdrawiam

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Hanja, Wina cieszę się, że Wam się podobało i Tobie Haniu szczególne podziękowania za pomoc:) :***