hostgator coupons

wtorek, 29 grudnia 2009

Gorączka poświąteczna...

Sam okres przed Świętami był niezwykle napiętyi pracochłonny, wracałam z jednyj pracy by wpadać w wir drugiej związanej ze świątecznymi prezentami. Zaniedbałam znajomych,forum i bloga..., a po świętach czuję, jak balonik z którego spuszczono powietrze i nie mam na nic siły. Jakaś taka apatia mnie ogarnęła, co nie pozwala mi wychylać nosa z domu, no chyba, że do pracy....

Pierwsze kolczyki "Cristal Cube" wykonane ze srebra pr.999, oksydowane i polerowane z przezroczystym kryształem  Swarovskiego.

Drugie kolczyki "Ważki" - srebrne koła, oksydowane i polerowane zostały zrobione wg wskazówek zamawiającego:


2 komentarze:

boniusia pisze...

chciałabym takie mieć jak Cristal Cube sa cudowne...

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Cieszę się Boniusiu, że Ci się podobają;)