hostgator coupons

czwartek, 17 kwietnia 2014

Ceramiki ciąg dalszy....

1. Cukiernica szkliwiona plamą oleju i kardynałem:

Od Ceramika


Od Ceramika

Od Ceramika


2. Miseczka na orzeszki, szkliwiona Red Pepper i Gold, na zewnętrznej stronie, jak się dobrze przyjrzeć można zobaczyć mnóstwo drobniutkich trójkącików, fajny efekt, pewnie zaszła jakaś reakcja chemiczna, ciekawe jaka?

Od Ceramika


Od Ceramika


3. Patera na cokolwiek:)
I tu mam zagwozdkę, bo najpierw szkliwiłam ją CHYBA Venus, ale efekt wyszedł nie taki jakbym się spodziewała, więc poszkliwiłam ponownie  CHYBA Heliotropem i wyszło tak jak powinna wyjść sama Venus, nic już nie kapuję:)))

Od Ceramika


Od Ceramika


Od Ceramika

4. Mała miseczka zrobiona na kole (dawno temu, ale dopiero teraz poszkliwiona:)). Wg karteczki poszkliwiłam ją po zewnętrznej ekwadorem a w środku plamą oleju. Coś ten ekwador zupełnie nie wyszedł tak jak trzeba, aczkolwiek jest ok. Nie rozumiem tych szkliw!

Od Ceramika


Od Ceramika


Od Ceramika


5. Komplet biżu "Vulcano" też dawno zrobiony, ale dopiero teraz doczekał się dokończenia:

Od Biżuteria Lara_Egaree 2014r.


Od Biżuteria Lara_Egaree 2014r.


6. I na koniec najzwyklejsze zwyklaki, dawno takich nie robiłam:)

Od Biżuteria Lara_Egaree 2014r.

4 komentarze:

Plastusia pisze...

Fajne ceramiki. Kardynalska wyszła cudnie.

Lara Egaree pisze...

Dzięki Plastusia;)

Hannah pisze...

Jestem zakochana w twojej ceramice!!!!!

Lara Egaree pisze...

Hannah, to tak jak ja w Twojej biżu:)