hostgator coupons

wtorek, 4 października 2011

Bransoletka i kolczyki

Jako, że popełniłam błąd na początku, pozwalam sobie na dodanie do tego posta sprostowania:D Dziewczyny uświadomiły mi, że mylę dwie techniki, oczywiście bransoletka jest pleciona, a nie haftowana:D Igła skojarzyła mi się z haftem.

Po naprawieniu szalejącego bloga w końcu mogę zamieścić nowości:

Bransoletka wykonana meotdą haftu koralikowego: - plecionki znaczy się :D

Od Biżuteria - Lara_Egaree 2011r.

Od Biżuteria - Lara_Egaree 2011r.

I nowe sutaszowe:

Od Biżuteria - Lara_Egaree 2011r.

Od Biżuteria - Lara_Egaree 2011r.

21 komentarzy:

IZZILAND pisze...

Laro wzór na bransoletkę fantastyczny!

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

IZZILAND dzięki:D

Joanna Trojanowicz (bjutus) pisze...

Cudne prace :)

Miauczyk/Alicja pisze...

bransoletka rewelacyjna! świetny wzór :)

Marzena pisze...

bransoletka śliczna ale czy ona haftowana??W prześwitach nie widać podkładu,tylko same koraliki więc raczej pleciona

Joanna Mazurkiewicz pisze...

Bransoleta bardzo ładna i ciekawy wzór. Bardzo często haft mylony jest z plecionkami (beading), ta z całkowitą pewnością jest pleciona ;)

Anonimowy pisze...

Larka, cudnie, ze jesteś i znów tworzysz. Tęskniłam za tymi cudami i za naszymi spotkaniami...ale już jest dobrze i niech tak zostanie!!!

Gretta

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

Ale wyplotłaś cudo!!!!
Zaraz skrobnę maila do Ciebie:-)

Unknown pisze...

podziwiam za cierpliwość! pięknie....

lejdik pisze...

Och...Zdjęcie bransoletki na czarnym manekinie jest zniewalające!!! A na marginesie ... Czy Ty naprawdę potrafisz wszystko???:D:D Piękne prace!

Nadiart pisze...

No proszę , znów się spóźniłam - wszystko co chciałam napisać przeczytałam u Lejdik - moja koleżanka jest szybsza ode mnie :))) Podpisuje się pod wszystkim co ona napisała! Piękne rzeczy i rączka pięknie prezentuje tak niesamowitą bransoletkę!!

Justyna pisze...

No nie, znowu coś nowego - piękne kolory ma ta koralikowa bransoletka, a i czynnik kształtu niebanalny!!!

Anonimowy pisze...

Ja też kiedyś się zastanawiałam, czy Lara czegoś nie potrafi? Chyba jednak wszystko potrafi :))i to z jakim efektem! Miłego dnia!

Ania pisze...

O żesz!!!!!! Bransoleta nieziemska, ale wyplotłaś!!!!!!

anya.es pisze...

Wspaniałe projekty!:)Jak zwykle Ciebie - genialne wyczucie koloru!:))

marger92 pisze...

Super ta bransoletka!
A kolczyki takie dostojne i takie delikatne zarazem!
Siostra

Sol pisze...

Bransa bardzo fajna (imho to nie haft koralikowy, tylko beading ;))

monle pisze...

Piękna ta bransoletka i forma jest ciekawa.
Dodatkowo bardzo ładne ostre zdjęcia:) robiłaś je przy pomocy namiotu?
To fakt, nie ma chyba techniki, której byś nie opanowała:)
Pozdrawiam serdecznie

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Alicja wielkie dzięki:D

Marzena masz rację pleciona:)

Heurek dzięki postaram się zapamiętać:D

Gretta oby do następnego jak najszybciej:D

Hannah ja też:

Kruszyna dzięki serdeczne:D

Lejdik na prawdę to nie:D Znalazłaby się całkiem długa lista...a nawet często mam wątpliwości czy to co robię, robię dobrze:D

Nadia dziękuję bardzo:D

Justa buziole:D

Monroma chyba jednak nie wszystko:D

Ania wielkie dzięki:D

Anya dzięki kochana:D

Sister cieszę się, że tu zaglądasz:D

Sol już wiem wiem zaraz się poprawię:D

Monluś tak robiłam w namiocie, o bez przesady z tym opanowaniem, staram się i wciąż uczę:D

Dzięki wielkie:D

Agnieszka Czerkas pisze...

Bransoletka jest przepiękna!!!
Niezwykły kształt ... i zestawienie kolorystyczne rewelacja!!!

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Agnieszka dzięki wielkie:D