hostgator coupons

wtorek, 31 sierpnia 2010

Konkurs "Edith Piaf - życie odzyskane"

Ostatnio na forum "Krainy Czarów" Siostra ogłosiła nowe wyzwanie:


Edith Piaf, niech będzie trochę z francuska!
życie odzyskane, bo trochę symbolicznie, jej życie i nowe życie przedmiotów.

Temat - interpretacja piosenki, samego życia Piaf, miłości, co chcecie i jak widzicie, niedomówione, niezrozumiale, symboliczne, ale podpisane, może być jasne, wymowne, może być sam portret, ale zatytułowane, wybór Wasz! Ma dotyczyć artystki
Przedmiot, dowolny, ale "z odzysku", to coś, co lubię i coś, co już robiliście i z czym poradziliście sobie wyśmienicie!
  Jeżeli zwykła deska, to chociaż drzwi od szafy z jakiejś wystawki, może być skrzynka po pomarańczach, pudełko po jajkach... liczę na Wasza wyobraźnię.


Niezmiernie miło mi ogłosić, że moja praca zajęła I miejsce.


Wszystkim głosującym chciałam serdecznie podziękować za to wyróżnienie. Cieszę się, że Siostra wymyśliła taki temat:) W końcu mogłam zdekupażować coś dla siebie:)



Na mojej pracy umieściłam motywy pasujące do jej piosenek, chciałam również pokazać targające nią emocje, w centrum umieściłam jej zdjęcie z ukochanym, aby podkreślić, że miłość zawsze była dla niej najważniejsza, niszczyła ją, ale całe życie jej poszukiwała, byłą kruchym wrażliwym wróbelkiem, na ścinkach zamieściłam artykuły o Edith ze starych gazet, wraz zdjęciami z gazet, po bokach na wieczku nuty i klawisze fortepianu, które towarzyszyły jej przez całe życie i symboliczny akordeon.

Od Nietypowe
 


Od Nietypowe


Od Nietypowe


Od Nietypowe


Od Nietypowe


Od Nietypowe


Od Nietypowe


II miejsce zajęła praca Sylwii z cudną karykaturą Edith:


III miejsce wspólnie zajęły Wina i Emalia:

Wina:




Emalia:






Serdeczne gratulacje!!!!

2 komentarze:

Sylwia pisze...

Lara gratulacje !!! praca jak zwykle bezkonkurencyjna... :)

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Sylwia wielkie dzięki, Twoja praca była bardzo oryginalna i niebanalna:)